Sep 5, 2010

Mika kvalad till Agria freestylecup final=)

Idag var jag och Mika och tävlade i Stockholm.Vi tävlade 3 klasser. En officiell coh 2 Agria kval. Första klassen, den officiella gick inte alls. Jag trodde Mikan var med och det var hon ända tills någon "otäck" person satte sig vid det hållet ditåt hon hade ryggen. Hon blev mycket nervös coh vägrade röra sig så vi bröt och gick av planen. Lilla Mika var nervig i säkert 10 min efteråt, vet inte riktigt vad som tog åt henne.

I första Agriakvalet gick hon rättså bra nosade lite och var lite seg förvisso, men ändå med. Vi slutade på tredje plats och blev därmed kvalad till finalen på mässan i dec.

Andra Agriakvalet gick sådär, mycket segt coh en del missförstånd oss emellan.

Hur som hellst känns det roligt och spännande att vara kvalad till finalen... nu måste jag miljöträna Mika i MASSOR, så hon inte får en chock när vi kommer dit om vi bestämmer oss för att vara med... jag måste fundera och förbereda ett nytt program samt miljöträna som sagt var... eller rättaresagt träna på att träna och jobba i stökiga miljöer. Att bara vara klarar hon fint för det är hon vad vid, men att träna och tävla är det värre med....

No comments: