Sep 6, 2010

Half ton teen...
















Har gluffsat i mig en massa mat, när jag för en gång skull orkar laga mat kan jag äta tills jag spricker (annat än när man äter ute, då tar ju maten slut) Lax, ris och sås blev det samt lite grönsaker. Nu börjar "half ton teen" förstår inte hur vissa männiksor beter sig, Stackars barn coh tonåringar, deras föräldrar verkar inte fatta att det är deras fel att deras barn väger typ 400 kilo. Det är ju sanslöst...nej nu måste jag kika på tv:n...

Ungarna kommer in och är jätte jätte tjocka och familjerna vill ha hjälp från läkare, Men sen, väl hemma, då ska ju ingen tro att föräldrarna (som lagar maten) lagar någon smalmat heller, nej, 4- 5000 kalorier per dag får de, hmm vad är liksom normalintaget 2000? Man kan ju inte annat än att bli förvånad.

No comments: