Sep 28, 2010

Hundcoachen...

Ja, då kan Mika skryta med att hon minsann blivit klappad av en kändis... Igår var vi i kungsör där Fredrik Steen (hundcoachen) var på besök i en djuraffär. Folk kom dit för att ställa frågor och för att köpa hundmat som det var extrapris på. Jag och Emilie pratade och pratade och frågade så stackars Fredrik knappt visste vad han skulle svara. Han tyckte vi hade invecklade frågor..vilket vi hade eftersom det som är lätt, det kan vi ju redan.. Det var trevliga timmar i djuraffären och jag kom hem typ 1000 kr fattigare, mat var planerat, men hittade också ett softshelltäcke till Mika som jag bara var "tvungen" att köpa..

Shit jag har sån ångest jag måste få ihop vårt program som vi ska tävla med på mässan...om jag inte får ihop det nu till helgen tror jag inte att vi kan vara med tyvärr. Vi måste vara väl förberedda för att inte skämma ut oss..

Våra kurser rullar på, men Mika löper så hon får inte vara med som kurshund... typiskt säger jag som skulle ha behövt henne att demonstrera lite rörelser på trixkursen på onsdag, men det blir nog Ebban som får följa med istället, då blir hon glad iaf.

Nu ska vi ut och gå en sväng i skogen innan jag måste stressa iväg på kören som börjar kl 6... mkt hektiskt liv, så mkt som ska hinnas med hela tiden, men jag tror inte att jag skulle klara av att ha mindre att göra, det finns så mpnga saker jag känner att man måste hinna med nu, precis nu ...inte senare i livet...

No comments: