Dec 5, 2010

Frans...

Igårkväll när jag kom hem låg min lilla hamster Frans död i sin bur. Tror att han ramlat ner från sitt tak..han klättrade jämt uppe i taket på buren och ibland tappade han greppet. Så nu finns ingen liten hamster kvar i min lägenhet.

Idag blir det vallning kl 1 och sen borde jag städa lite hemma.... se om det finns någon överbliven tvätttid kanske..Ibland skulle jag önska mig en hushållerska som kunde städa och tvätta åt mig, fast ibland skulle det också räcka med att ha en tvättmaskin inne i lägenheten istället för att vandra ner till tvättstugan. Synd att det inte får plats en i mitt badrum.

Är det töntigt eller är det vettigt att skaffa skor till sin hund på vintern? Har funderat över det, efetrsom det fastnar så mycket snö på Mikas tassar att hon knappt vll gå när man är ute, det hjälper lite med sån här tass-salva men inte tillräckligt.

No comments: