Nov 1, 2010

En utbildningssammlare???

Det skulle jag nästan kunna kalla mig själv. Blir aldrig nöjd och hittar ständigt nya utbildningar, kurser, läger och föreläsningar som jag vill gå på. Funderar ibland på om jag någonsin kommer att vara nöjd? Jag tycker att det är kul, så sålänge jag orkar och vill tänker jag fortsätta att samla utbildningar.

Från och med igår, kan jag kalla mig för klickertränare utbildad av canis hundskola avd. sörmland. Känns mycket bra. tror att jag missade 6 eller 8 poäng på tentan som vi skrev, det kändes också bra!

Den 20-21 november ska jag till Linköping och gå en freestyleinstruktörsutbildning också, det ser jag fram emot! Har gått alla mina freestylekurser och läger hos Emma Willblad och Frida Binette och tycker att de har toppenkurser, hur bra som hellst, men eftersom jag kom på att jag ville utbilda mig till freestyleinstruktör lite för sent för att anmäla mig till deras instruktörsutbildning, så kommer jag nu att gå för Yvonne Öster, det blir intressant att gå för ny instruktör och se vad hon har att säga och vad hon har för synvinkel på saker och ting=)

Tror jag börjar bli sjuk...ont i halsen har jag..

No comments: