Oct 16, 2010

Helg igen=)

Så var det helg igen coh jag har som vanligt en hel massa saker som jag måste hinna med. Igår blev det fika med Emilie på mcdonalds och sen kom Cassandra och joinade oss, satt där ett atg och ja konstaterad att det är extremt mkt folk som äter/fikar på mcdonads på fredagkvällar...

Hundarna har fått en mini-promenad för en liten stund sen så nu ligger de och vilar. Mina hundar tycker om att vila på morgonen, och det är väl tur för det gör jag också=) Kl 12.00 väntar frisören för mig. Måste färga om mitt hår, det är lite drygt nu när jag är blond och utväxten syns så väl, allra hellst eftersm jag är lite dålig på att boka tid hos frissören, nu syns det att det går allt för lång tid emellan gångerna.

Efter frisören väntar förhoppningsvis lite planering med Emilie, vi har stora planer nu! I morgon blir det vallning på förmiddagen, och sedan ska sanna och jag stängsla upp en träningshage där jag och Mika kan träna sen, hoppas jag.

No comments: