Jul 22, 2010

I tidningen..

Idag började jag kl 7.30, var på jobbet kl 7,15 och satt där och var trött en liten stund. vi åt jätte god potatis och purjolök-soppa =) Dagen gick ganska fort och nu är jag hemma hos mmama och pappa och ska gå ut med mina djur om en stund. Det värsta är att det är så varmt ute.

Jag och Mika, Emilie och hennes hundar var i vår lokaltidning idag. Repotaget handlade om hur länge jag och Emilie varit vänner. Hon reportern råkade höra uppe på klubben att vi hållt ihop sedan vi var 4 år och gick på kyrkans barntimmar, hon tyckte det lät roligt och ville skriva om oss på "nära&kära" sidorna och det gick ju bra=) Det blev ett trevligt repotage.
Mitt liv blir så mycket lugnare så fort jag börjar jobba, så jag har inte så mkt att skriva om just nu. Det är konstigt, man har mindre tid när man är ledig än när man jobbar...det är som att man bara för att man är ledig måste boka upp sig på en miljard saker! Nu ska jag iaf coh ringa han som vi vallar hos och se om han har lite tid över för oss i helgen:)

No comments: