Jul 20, 2010

Ett nytt freestyleprogram...

Jag skulle behöva göra et nytt freestyleprogram till Mika innan vi ska på läger, det värsta är att jag har så svårt att hitta låtar som jag tycker passar och om jag väl hittar en låt så är den oftast aldees för lång, jag tycker inte det är så snyggt när ma avbryter låtar mitt i så jag vill ha en låt som är under 3 min. Det är det värsta med mig..

Med Ebban har jag ett program, har funderat lite på att ta med mig henne på lägret istället, Mika får följa med överallt nuför tiden, ibland får jag lite dåligt samvete för Ebba. Fast och andra sidan är det ju Mika som behöver mest träning inför resten av sitt liv. Ebba har ju fått massa träning och funkar i nästan alla situationer (ioförsig ska jag inte säga alla, borde stå alla situationer då hon vet att det finns godis att få)

Mika och jag ska ju ut och tävka i augusti, så det vore bra att hitta en låt och sen bara köra på det, så det blir något av det här, jag kan ju inte gå som med Ebba coh vänta 5-6 år innan vi debuterar! Nej, skärpning nu!

I helgen ska jag kanske till Sthlm med mamma, pappa och Angelica, jag ska valla med Mika coh jag ska försöka trycka in en frisering av Ebba.

No comments: