Dec 9, 2007

Om helgen=)

Det har varit en mycket trevlig helg. Både igår (Lördag) och idag har jag och Ebba varit i Arboga och haft freestyle-uppvisning på julmarknaden som var där, Elin var också med tillsammans med hennes hund Flame. Jag tror att det var uppskattat, men det känndes lite oplanerat,platsen som vi hade fått oss tilldelad var lite... vad ska man säga... som "mitt i där folk går", så det tog en liten stund innan folk verkligen förstod att det var fullt tillåtet att stanna och titta på oss. Men efter en stund förstod folk=) Det var roligt och både jag och Ebba blev helt slut!

Igårkväll tog jag med mig Mika ut till Sanna, det gick otroligt bra, och hon skötte sig alldeles exemplarisk, jag känner mig så stolt över min lilla bejbis. Hos Sanna var vi flera stycken och vi pysslade hela kvällen, stöpte ljus och målade. Det var mkt mysigt, fast efter att ha målat ett litet trähjärta med Mika på, och börjat stöpa två ljus så tröttnade jag och placerade mig på golvet, där jag satt tillsammans med de andra tjejerna ända till halv 1 på natten. De andra tjejerna var lite mer engagerade i ljusstöpandet än mig, de gjorde mkt fina ljus=)
En extremt trevlig kväll, med trevliga tjejer coh en duktig Mika!!

Nu ska jag titta på det här "idol-liknande" programmet, fast med musikalartister...spännande!

..Hoppas det blev något bra kort taget, från marknaden idag och igår.. Elin skulle skicka dem till mig, så då kankse jag lägger ut ett tillhörande kort nån annan dag..

No comments: