Oct 9, 2010

Mera frissering


Heeeelg! =) Det är så skönt när det blir helg.

Jag och Emilie har kommit på en ny plan och jag tror det kommer bli toppen, bara några små detaljer som måste fixas ihop sen så! Jag känner mig mycket inspirerad och faktiskt nästa lite uppjagad... det är alltid så mycket som ska fixas och grejjas med innan man får sätta sina planer i verk, men det är väl så en stor del av livet går åt till att vänta..

Igår klippte jag mina kusiners hund Petter, han är en blandras och ser ut..hmm, som en lite luffs. Det gick jätte bra och han sötte sig exemplarisk, om så alla hundar kunde vara som Petter när de ska klippas. Förebilden blev så fruktansvärt dålig så jag lägger bara upp efterbilden. (som inte heler den är av högsta kvalité) Men under allt hår, ca 20 cm långt hittade jag tillslut en liten hund. Jag som gillar pudel och kinesiska nakenhundar förespråkade såklart rakad nos!

Valpkursen och Trixkursen som vi har haft på klubben börjar lida mot sitt slut, eller trixkursen är redan slut coh valpen slutar nästa torsdag. Det har gått jätte bra och jag tror att de flesta har varit nöjda. Jag har iallafall kännt mig nöjd, våra deltagare har tränat hemma och varit intresserade och engagerade på kurstillfällena.



No comments: