Dec 21, 2007

Veckan före jul...

I söndags åkte jag och en massa folk från hundklubben upp till stockholm för att gå på hundmässan där. En heldag blev det coh en mkt trevlig sådan och TÄNK att det är så lätt att göra av med pengar.... ofattbart! För den som undrar så var det en faraohund som vann hela utställningen, vet inte om jag tycker att den rasen är så värst tilltalande, men den har väl någonting i någons ögon, precis som alla, även vi människor.

I veckan har jag varit i skolan ganska mycket, och fortfarande har jag inte fått tillbaka min omkomplettering! Det är sååå störande!

Jag och Mika har också vart och tränat lite agility i det frostiga gräset uppe på klubben, hon sa att det var roligt och skötte sig bra.

Idag har pappa och jag varit och handlat julmat, JISSES vad folk hetsar runt i affärerna såhär bara några dagar före julafton... hur mkt folk som hellst.
En gran fick vi också tag i, "en långhårig" sådan.
Snart ska jag bege mig ut på en vandring...

No comments: